-
I. Úvodné ustanovenia
Tieto všeobecné podmienky programu Dental Alarm (ďalej len „VP“) upravujú práva a povinnosti vo
vzťahoch, ktoré vznikajú medzi občianskym združením Zdravé ďasná so sídlom R. Dilonga 1A, 920 01
Hlohovec, IČO: 42 018 633 (ďalej len „Občianske združenie“) a učiteľmi základných škôl alebo materských
škôl, ktorí prihlasujú deti a žiakov do osvetového programu Dental Alarm (ďalej len „Objednávateľ/lia“).
Programom Dental Alarm sa rozumie osvetový program, v rámci ktorého sú Občianskym združením
organizované a vykonávané školenia detí a žiakov v oblasti dentálnej hygieny (ďalej len „Program Dental
Alarm“).
-
II. Postup prihlasovania detí a žiakov do Programu Dental Alarm
Deti / žiakov môže do Programu Dental Alarm prihlásiť výlučne len učitelia základnej alebo materskej školy,
ktorú príslušné dieťa navštevuje, ako budúci objednávatelia, a to prostredníctvom internetu - webovej
stránky www.DentalAlarm.sk (ďalej len “Webová stránka”)
V prípade záujmu Objednávateľa o zaradenie detí na konkrétne školenia Programu Dental Alarm, postupuje
Objednávateľ nasledovne:
- na Webovej stránke vyplní prihlasovací formulár, v ktorom uvedie mená a priezviská všetkých detí,
ktorých má záujem prihlásiť na školenia Programu Dental Alarm, názov a adresu základnej školy/
materskej školy, ktorú príslušné deti navštevujú a v ktorej Objednávateľ pôsobí ako učiteľ, a
kontaktné
údaje ako e-mailovú adresu a telefónne číslo (ďalej len „Prihlasovací formulár”);
- po vyplnení Prihlasovacieho formuláru, ktorým Objednávateľ prihlási v ňom uvedené deti na školenia
Programu Dental Alarm, Občianske združenie zašle Objednávateľovi na ním uvedenú e-mailovú adresu
ďalšie pokyny a Informované súhlasy určené na podpis zákonných zástupcov prihlásených detí;
- Objednávateľ je následne povinný v lehote štrnástich (14) dní odo dňa vyplnenia Prihlasovacieho
formulára:
- zabezpečiť podpísanie jednotlivých Informovaných súhlasov zákonných zástupcov detí, ktoré boli
prihlásené na školenia Programu Dental Alarm, a
- spolu s podpísaným Informovaným súhlasom prevziať od rodiča dieťaťa alebo dieťaťa poplatok na
úhradu nevyhnutných nákladov na školenia Programu Dental Alarm vo výške 7,- EUR/za každé
prihlásené dieťa (ďalej len „Poplatok“). Poplatok pokrýva náklady na dve detské zubné kefky
CURAPROX Smart alebo CURAKID (v závislosti od veku dieťaťa), cestovné a mzdové náklady
študentov na jednotlivé školenia Programu Dental Alarm, motivačné materiály a štyri školenia
počas jedného školského roka.
- po získaní Informovaných súhlasov a Poplatkov od zákonných zástupcov detí, ktoré by sa mali
školení
Programu Dental Alarm zúčastniť, vyznačí Objednávateľ ich prijatie v Prihlasovacom formulári na
Webovej stránke;
- Objednávateľ odklinutím / vyznačením v systéme Webovej stránky záväzne potvrdí objednávku
realizácie školení Programu Dental Alarm v zmysle vyplneného Prihlasovacieho formulára. Občianske
zdužene následne automaticky vygeneruje faktúru na Poplatky za deti záväzne prihlásené na školenia
Programu Dental Alarm (ďalej len „Faktúra“). Faktúru je Objednávateľ povinný zaplatiť na číslo účtu
Občianskeho združenia v lehote splatnosti a s variabilným symbolom uvedenými na Faktúre.
- Po zaplatení Faktúry bude Objednávateľ kontaktovaný zo strany Občianskeho združenia príslušným
školiteľom Programu Dental Alarm, ktorý zabezpečí vykonanie štyroch záväzne objednaných školení na
príslušnej základnej alebo materskej škole. Objednávateľ sa s Občianskym združením dohodne na
konkrétnych termínoch uskutočnenia školení. Školiteľ prinesie na prvé školenie obidve zubné kefky pre
každé riadne prihlásené dieťa, ako aj motivačné materiály, ktoré budú tematicky odovzdávané deťom
podľa jednotlivých školení.
-
III. Postup pri zbieraní kefiek pre školy prihlásené do Dental Alarmu
S objednaním do Dental Alarmu sa môže trieda Objednávateľa zapojiť aj do zberu použitých kefiek.
Za ne môže získať dva koše na triedenie odpadu.
-
Pri prihlasovaní triedy Objednávateľ odklikne, že chce triedu zapojiť aj do zberu kefiek.
-
Na prvé školenie donesie školiteľ 2 boxy na zber kefiek + návleky na ich označenie.
Boxy nimi budú odlíšené - jeden bude označený ako box na kefky CURAPROX,
druhý bude označený ako box na zber kefiek ostatných značiek.
-
V dobe od prvého do štvrtého školenia trieda zbiera použité kefky.
Počas tohto obdobia musí nazbierať minimálne 100 kusov,
bez ohľadu na pomer medzi kefkami značky CURAPROX a ostatnými.
-
Pred štvrtým školením zavolá školiteľ Obejdnávateľovi a opýta sa,
či trieda vyzbierala minimálne 100 kusov kefiek.
Ak áno, tak na štvrté školenie prinesie školiteľ dvojicu košov.
Objednávateľ mu odovzdá 100 (alebo viac) vyzbieraných kefiek akýchkoľvek značiek
a školiteľ mu za ne dá dva koše na triedenie odpadu.
-
IV. Postup pri zbieraní kefiek pre školy neprihlásené do Dental Alarmu
Škola, ktorá sa nezapojí do Dental Alarmu, tiež môže zbierať použité zubné kefky akýchkoľvek značiek.
Dostane za to kefky zdarma. V tomto prípade si všetky veci spojené s logistikou škola rieši sama.
-
Nádoby na zber kefiek si môže škola vyrobiť sama.
Zástupca školy si však po ne môže prísť aj do akéhokoľvek CURAPROX Smile Shopu,
kde zdarma dostane dva boxy na zber kefiek + návleky na ich označenie.
Boxy nimi budú odlíšené - jeden bude označený ako box na kefky CURAPROX,
druhý bude označený ako box na zber kefiek ostatných značiek.
-
Za každých 50 vyzbieraných použitých kefiek akejkoľvek značky dostane škola 2 bezobalové kefky CURAPROX.
Vyzbierané kefky odnesie zástupca školy do akéhokoľvek CURAPROX Smile Shopu.
Tam za ne dostane kefky zdarma. V prípade, že škola zbierala kefky do vlastných nádob,
nemusí ich priniesť rozdelené na kefky značky CURAPROX a kefky iných značiek.
-
Podmienky uskutočnenia Programu Dental Alarm
Aby sa mohol Program Dental Alarm na škole Objednávateľa uskutočniť, musia byť okrem podmienok
uvedených v článku II. VP splnené aj nasledujúce podmienky:
- počet detí, ktorých má Objednávateľ záujem prihlásiť na školenia Programu Dental Alarm, musí byť
v jednotlivej prihlásenej triede minimálne dvanásť. V prípade, ak je v triede záväzne prihlásených
menej ako 12 detí, sa školenia Program Dental Alarm neuskutoční, a
- riadne a včasné zaplatenie Faktúry zo strany Objednávateľa.
V prípade zrušenia záväzne objednaných školení Programu Dental Alarmu zo strany Objednávateľa ešte pred
uskutočnením prvého školenia za podmienky, že toto bude Občianskemu združeniu oznámené najneskôr tri
pracovné dni pred dňom plánovaného uskutočnenia prvého školenia Programu Dental Alarm, budú všetky
Poplatky zaplatené Občianskemu združeniu Objednávateľom na základe Faktúry vrátené Objednávateľovi,
ktorý je povinný ich vrátiť rodičom detí, ktoré sa mali zrušených školení Programu Dental Alarm zúčastniť.
V prípade, ak Objednávateľ neoznámi zrušenie záväzne objednaných školení Programu Dental Alarm
v lehote uvedenej v predchádzajúcom bode VP, zaniká Objednávateľovi nárok na vrátenie zaplatených
Poplatkov Občianskemu združenia na základe Faktúry. Deťom, ktoré sa mali zrušených školení Programu
Dental Alarm zúčastniť, však Občianske združenie poskytne dve zubné kefky a ďalšie motivačné materiály.
V prípade, ak niektoré zo záväzne prihlásených detí ochorie a nezúčastní sa prvého školenia Programu
Dental Alarm, a jeho zákonný zástupca sa rozhodne zrušiť účasť dieťaťa aj na ostatných školeniach,
Občianske združenie vráti jeho zákonnému zástupcovi zaplatený Poplatok prostredníctvom Objednávateľa.
V prípade, ak niektoré zo záväzne prihlásených detí ochorie a nezúčastní sa niektorého alebo všetkých
ďalších školení Programu Dental Alarm (po absolvovaní prvého školenia), Občianske združenie zaplatený
Poplatok nevracia. Občianske združenie však dotknutému dieťaťu poskytne dve zubné kefky a ďalšie
motivačné materiály.
V prípade, ak sa na niektoré zo školení Programu Dental Alarm nedostaví školiteľ Občianskeho združenia a
školenie sa z tohto dôvodu neuskutoční ani v náhradnom termíne, budú všetky zaplatené Poplatky za deti,
ktoré sa mali tohto školenia Programu Dental Alarm, vrátené zákonným zástupcom dotknutých detí
prostredníctvom Objednávateľa.
-
Povinnosti Objednávateľa
Objednávateľ sa zaväzuje záväzným potvrdením objednávky realizácie školení Programu Dental Alarm
v zmysle vyplneného Prihlasovacieho formulára formou odkliknutia / vyznačeniam v systéme Webovej
stránky plniť nasledovné:
- riadne a pravdivo vyplniť Prihlasovací formulár;
- po prevzatí Poplatkov od jednotlivých zákonných zástupcov prihlásených detí alebo prihlásených
detí,
tieto použiť výlučne len na zaplatenie Faktúry, pričom od času prevzatia jednotlivých Poplatkov až
do
úplného zaplatenia Faktúry na účet Občianskeho združenia plne zodpovedá za všetky takto prevzaté
Poplatky;
- riadne a včas zaplatiť Faktúru;
- poskytnúť Občianskemu združeniu všetku potrebnú súčinnosť na zabezpečenie a uskutočnenie záväzne
objednaných školení Programu Dental Alarm.
-
Záverečné ustanovenia
Občianske združenie si vyhradzuje právo na zmenu a/alebo doplnenie VP, pričom ním upravené znenie VP
sa stáva pre Objednávateľa záväzným okamihom ich zverejnenia na Webovej stránke -
www.DentalAlarm.sk.
Toto znenie VP je účinné od 8.9.2014